LEADER 01162nam--2200385---450- 001 990003249030203316 005 20090520122731.0 010 $a1-899396-60-8 035 $a000324903 035 $aUSA01000324903 035 $a(ALEPH)000324903USA01 035 $a000324903 100 $a20090520d2002----km-y0itay50------ba 101 $aeng 102 $aAU 105 $a||||||||001yy 200 1 $aImplementing the lexical approach$eputting theory into practice$fMichael Lewis$gwith classroom reports by Cherry Gough... [et al.] 210 $cThomson Heinle, 2002$dcopyr. 2002 215 $a223 p.$cill.$d24 cm 225 2 $aLanguage teaching publications series 410 0$12001$aLanguage teaching publications series 454 1$12001 461 1$1001-------$12001 606 0 $aLinguistica inglese 676 $a428.2 700 1$aLEWIS,$bMichael$0137645 702 1$aGOUGH,$bCherry 801 0$aIT$bsalbc$gISBD 912 $a990003249030203316 951 $aI.10.B.25$b6872 DSLL 959 $aBK 969 $aDSLL 979 $aDSLL$b90$c20090520$lUSA01$h1227 996 $aImplementing the lexical approach$91012952 997 $aUNISA LEADER 01294nam0 22003131i 450 001 UON00269404 005 20231205103749.179 010 $a88-203-2751-1 100 $a20051117d2000 |0itac50 ba 101 $aita 102 $aIT 105 $a|||| ||||| 200 1 $aˆLa ‰sordità$eeducazione, scuola, lavoro e integrazione sociale$fSimonetta Maragna$gpresentazione di Ida Collu e Virginia Volterra 210 $aMilano$cEditori Ulrico Hoepli$d2000 215 $a198 p.$cill.$d21 cm. 606 $aSordità$xEducazione$3UONC058121$2FI 606 $aSordità$xIntegrazione$3UONC058550$2FI 620 $aIT$dMilano$3UONL000005 676 $a371.912$cOrganizzazione e gestione scolastica ; educazione speciale. Studenti sordi e sordatri$v21 700 1$aMaragna$bSimonetta$3UONV158579$0323953 702 1$aCollu$bIda$3UONV158580 702 1$aVolterra$bVirginia$3UONV138830 712 $aCisalpino-Goliardica$3UONV246286$4650 801 $aIT$bSOL$c20250606$gRICA 899 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$2UONSI 912 $aUON00269404 950 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$dSI FS 2.0 0097 $eSI FP 18839 5 0097 $sBuono 996 $aSordità$91214883 997 $aUNIOR