LEADER 01312nam0 22002891i 450 001 UON00038080 005 20231205102133.387 100 $a20020107d1990 |0itac50 ba 101 $aeng 102 $aUS 105 $a|||| 1|||| 200 1 $aˆA ‰functional analysis of English borrowings in Japanese advertising$eLinguistic and sociolinguistic perspectives$fKyoko Takashi 210 $aAnn Arbor$cUMI$d1990 215 $aXIII, 203$d22 c 300 $aTesi di dottorato, presentata alla Georgetown University, riprodotta da microfilm 316 $aFatt. 90077971 2.3.99$5IT-UONSI GIAIIC/333 N 606 $aLingua giapponese$xLingua inglese$xPrestiti lessicali$3UONC013524$2FI 620 $aUS$dAnn Arbor (Michigan)$3UONL000025 686 $aGIA II C$cGiappone - Linguistica - Testi specifici$2A 700 1$aTAKASHI$bKyoko$3UONV025551$0647230 712 $aUMI$3UONV245796$4650 801 $aIT$bSOL$c20250627$gRICA 899 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$2UONSI 912 $aUON00038080 950 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$dSI GIA II C 333 N $eSI SA 90226 5 333 N Fatt. 90077971 2.3.99 996 $aFunctional analysis of English borrowings in Japanese advertising$91154626 997 $aUNIOR