LEADER 01193nam0 22002771i 450 001 UON00030486 005 20231205102059.25 010 $a04-15-07647-1 100 $a20020107d1994 |0itac50 ba 101 $aeng 102 $aGB 105 $a|||| 1|||| 200 1 $aAdvertising Language$eA pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan$fKaiko Tanaka 210 $aLondon$cRoutledge$d1994 xv$d148 p. ; 20 cm 606 $aLINGUA GIAPPONESE$3UONC000143$2FI 606 $aLINGUISTICA$xCOMUNICAZIONE$3UONC004723$2FI 620 $aGB$dLondon$3UONL003044 686 $aGIA II C$cGIAPPONE - LINGUISTICA - TESTI SPECIFICI$2A 700 0$aTANAKA Keiko$3UONV021200$0644920 712 $aRoutledge$3UONV248939$4650 801 $aIT$bSOL$c20240220$gRICA 912 $aUON00030486 950 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$dSI GIA II C 315 N $eSI SA 86557 7 315 N 950 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$dSI GIA II C 315 N BIS $eSI SA 86558 5 315 N BIS 996 $aAdvertising Language$91190923 997 $aUNIOR