LEADER 01005nam0-22002771i-450- 001 990001650720403321 005 20050614134859.0 035 $a000165072 035 $aFED01000165072 035 $a(Aleph)000165072FED01 035 $a000165072 100 $a20030910d1975----km-y0itay50------ba 101 0 $aita 200 1 $aCatalogo delle pubblicazioni periodiche possedute dalla Biblioteca e dagli Istituti della Facoltà di agraria$fUniversità degli studi di Bari. Facoltà di agraria 210 $aBari$cUniversità degli studi di Bari$d1975 215 $aV, 202 p.$d25 cm 610 0 $aPeriodici$aCataloghi 676 $a017 710 02$aUniversità degli studi di Bari.$bFacoltà di agraria$0286850 801 0$aIT$bUNINA$gRICA$2UNIMARC 901 $aBK 912 $a990001650720403321 952 $a60 028.7 B 49$b45046$fFAGBC 959 $aFAGBC 996 $aCatalogo delle pubblicazioni periodiche possedute dalla Biblioteca e dagli Istituti della Facoltà di agraria$9372535 997 $aUNINA LEADER 01303nam 2200361Ka 450 001 9910696636103321 005 20080612111742.0 035 $a(CKB)5470000002380502 035 $a(OCoLC)231751275 035 $a(EXLCZ)995470000002380502 100 $a20080612d2001 ua 0 101 0 $aeng 181 $ctxt$2rdacontent 182 $cc$2rdamedia 183 $acr$2rdacarrier 200 10$aE-commerce's impact on the travel agency industry$b[electronic resource] /$fby S. Katherine Hill and Donald Hill 210 1$a[Washington, D.C.] :$cU.S. Small Business Administration, Office of Advocacy,$d[2001] 215 $a2 unnumbered pages $cdigital, PDF file 225 1 $aSmall business research summary ;$vno. 210 300 $aTitle from title screen (viewed on June 11, 2008). 300 $a"December 2001." 606 $aTravel agents$zUnited States 606 $aTravel$xComputer network resources 615 0$aTravel agents 615 0$aTravel$xComputer network resources. 700 $aHill$b S. Katherine$01386228 712 02$aUnited States.$bSmall Business Administration.$bOffice of Advocacy. 801 0$bGPO 801 1$bGPO 906 $aBOOK 912 $a9910696636103321 996 $aE-commerce's impact on the travel agency industry$93434984 997 $aUNINA