LEADER 01106nam0-2200349---450- 001 990009960180403321 005 20150429144724.0 010 $a978-88-470-5531-5 035 $a000996018 035 $aFED01000996018 035 $a(Aleph)000996018FED01 035 $a000996018 100 $a20150429d2014----km-y0itay50------ba 101 0 $aita 102 $aIT 105 $aa-------001yy 200 1 $aSocial media e sentiment analysis$el'evoluzione dei fenomeni sociali attraverso la rete$fAndrea Ceron, Luigi Curini, Stefano M. Iacus 210 $aMilano$cSpringer$d2014 215 $aXV, 127 p.$cill.$d23 cm 225 1 $aSXI$iSpringer per l'innovazione$v9 610 0 $aComunità virtuali$aDiffusione$aEffetti sociali 676 $a303.4834$v23$zita 700 1$aCeron,$bAndrea$0480771 701 1$aIacus,$bStefano Maria$0148398 701 1$aCurini,$bLuigi$0507820 801 0$aIT$bUNINA$gREICAT$2UNIMARC 901 $aBK 912 $a990009960180403321 952 $aVI E 1552$b30/2015$fFSPBC 959 $aFSPBC 996 $aSocial media e sentiment analysis$9822873 997 $aUNINA