LEADER 00960cam0-2200313---450- 001 990004882350403321 005 20080521091619.0 035 $a000488235 035 $aFED01000488235 035 $a(Aleph)000488235FED01 035 $a000488235 100 $a19990604d1963----km-y0itay50------ba 101 0 $aeng 102 $aUS 105 $ay-------001yy 200 1 $aLinguistics across cultures$eapplied linguistics for language teachers$fby Robert Lado$gwith a foreword by Charles C. Fries 210 $aAnn Arbor$cThe University of Michingan press$d1963 215 $aVIII, 141 p.$d23 cm 610 0 $aLinguaggio$aInsegnamento 676 $a418.007 700 1$aLado,$bRobert$f<1915- > 702 1$aFries,$bCharles Carpenter$f<1887-1967> 801 0$aIT$bUNINA$gRICA$2UNIMARC 901 $aBK 912 $a990004882350403321 952 $a418.007 LAD 2$fFLFBC 959 $aFLFBC 996 $aLinguistics across cultures$9519954 997 $aUNINA LEADER 00991nam0-2200325 --450 001 9910840490003321 005 20240326135041.0 010 $a978-88-338-1263-2 100 $a20240326d2021----kmuy0itay5050 ba 101 0 $aita$cita 102 $aIT 105 $aa 001yy 200 1 $aPubblicità (in)sostenibile$edall'inquinamento mentale ai modelli futuri dell'advertising$fGiacomo Fratini 210 $aRoma$cEfesto$d2021 215 $a203 p.$cill.$d22 cm 225 1 $aTheoretikà 300 $aPrefazione di Silvio Cardinali e Francesco Orazi 320 $aContiene bibl. (pp. 187-191) 610 0 $aPubblicità 676 $a659.1$v23$zita 700 1$aFratini,$bGiacomo$f<1995- >$01732200 702 1$aOrazi,$bFrancesco 702 1$aCardinali,$bSilvio 801 0$aIT$bUNINA$gREICAT$2UNIMARC 901 $aBK 912 $a9910840490003321 952 $aSOC 195$b539/2024$fFSPBC 959 $aFSPBC 996 $aPubblicità (in)sostenibile$94146143 997 $aUNINA