LEADER 01266nam0 22002893i 450 001 VAN0241664 005 20220228112535.842 017 70$2N$a9788892184299 100 $a20220228d2019 |0itac50 ba 101 $aeng 102 $aIT 105 $a|||| ||||| 200 1 $aManagerial economics and global competition$einnovation, communication and price management in global markets$fSilvio M. Brondoni 210 $aTorino$cGiappichelli$d2019 215 $aX, 164 p.$d24 cm 410 1$1001VAN0008700$12001 $aImpresa economia comunicazione$1210 $aTorino$cGiappichelli$d1999-.$v34 606 $aEconomia aziendale$3VANC030495$2EC 620 $dTorino$3VANL000001 676 $a338$cEconomia. Produzione$v22 700 1$aBrondoni$bSilvio M.$3VANV068951$0108839 712 $aGiappichelli $3VANV107921$4650 801 $aIT$bSOL$c20230707$gRICA 899 $aBIBLIOTECA DEL DIPARTIMENTO DI ECONOMIA$1IT-CE0106$2VAN03 912 $aVAN0241664 950 $aBIBLIOTECA DEL DIPARTIMENTO DI ECONOMIA$d03CONS MONO Giapp_dig $e03 33465 77 20220228 Ebook_Giappichelli con licenza d'uso da richiedere alla biblioteca 996 $aManagerial economics and global competition$92779769 997 $aUNICAMPANIA