01639cam0-22004331i-450-99000984537040332120160329163246.0000984537FED01000984537(Aleph)000984537FED0100098453720140402d1821----km-y0itay50------balatgrcy---y----ba------zzyb-0000--Dan. Wyttenbachii Opuscula varii argumenti, oratoria, historica, critica, nunc primum conjunctim edita. Tomus primus [-secundus]Lugduni Batavorumapud S. et J. LuchtmansAmstelodamiapud P. den Hengst et fil.18212 v.Opuscula varii argumenti, oratoria, historica, critica, nunc primum conjunctim edita. Tomus primus [-secundus]Letteratura latinaOratoriaLetteratura grecaOratoriaOratoriaStoriaFilosofiaOlanda.Leida875.010919itaWyttenbach,Daniel Albert522580Van Hengst,Pieter& filius650Luchtmans,Samuel<3.>650Hengst,Pieter : den& zoon650ITUNINARICAUNIMARCAQ990009845370403321SG 870/B 186 (1)2781/850FLFBCII B 17R.Bibl. 2781/850FLFBCII B 18R.Bibl. 2781/850FLFBCSG 870/B 186 (2)2781/850FLFBCFLFBCDan. Wyttenbachii Opuscula varii argumenti, oratoria, historica, critica, nunc primum conjunctim edita. Tomus primus826323UNINA01102cam0 22003011 450 SOBE0007714320230922094817.0978900451362420230922d2022 |||||ita|0103 baengNLFrom Homer to Soloncontinuity and change in archaic Greeceedited by Johannes Christian Bernhardt, Mirko CanevaroLeidenBostonBrill2022IX, 492 p.25 cmMnemosyneSupplementum454001LAEC000256422001 *Mnemosyne. Supplementum454From Homer to SolonSOBA000285343558377Bernhardt, Johannes ChristianSOBA00028532070Canevaro, MirkoSOBA00028533070ITUNISOB20230922RICAUNISOBUNISOB930180174SOBE00077143M 102 Monografia moderna SBNM930000709SI1801742023072460acquistoV60menleUNISOBUNISOB20230922094716.020230922094817.0menleFrom Homer to Solon3558377UNISOB00811nam a2200229 i 450099100432283800753620240517114947.0240517s2005 it aaaae 001 0 ita c9788879467865Bibl. Dip.le Aggr. Scienze Economia - Sez. Settore Economico372.7Bortolato, Camillo188140La linea del 20 :metodo analogico per l'apprendimento del calcolo /Camillo BortolatoLa linea del ventiTrento :Erickson,200548, [2], 56 p. :ill. ;30 cmMateriali per l'educazioneCalcoloApprendimentoScuole elementariSussidi didatticiMatematicaApprendimentoMetodo991004322838007536Linea del 204158920UNISALENTO