00858nam0 2200289 450 00000766920070307123038.088-204-9648-820070306d2002----km-y0itay50------baitaITa-------001yy<<La >>pubblicità teorie e prassiGiampaolo Fabris12. ed.MilanoFranco Angelic2002635 p.,ill. + [56] p. di tav.22 cmImpresa, comunicazione mercato132001Impresa, comunicazione, mercatoPubblicitàTeoriePubblicitàMetodi659.120Fabris,Giampaolo79605ITUNIPARTHENOPE20070306RICAUNIMARC000007669659-P/239221NAVA12007Pubblicità466562UNIPARTHENOPE01077nam 2200337Ia 450 99639333220331620221102112744.0(CKB)3360000000314818(EEBO)2240886641(OCoLC)19366747(EXLCZ)99336000000031481819890315d1666 uy |laturbn||||a|bb|Ethica, sive, Summa moralis disciplinæ[electronic resource] in tres partes divisa /authore Fr. Eustachio a S. Paulo ; cum duplici indice locupletissimoLondini Typis J.R. impensis Joh. Williams ...1666[8], 150 [7] pIncludes marginal notes.Includes index.Reproduction of original in the Huntington Library.eebo-0113EthicsEarly works to 1800DisciplineEthicsDiscipline.EAHWaOLNBOOK996393332203316Ethica, sive, Summa moralis disciplinæ2386852UNISA