1.

Record Nr.

UNISALENTO991000769279707536

Autore

Thomas, Angela P.

Titolo

Egyptian gods and myths / Angela P. Thomas

Pubbl/distr/stampa

Aylesbury, Bucks, UK : Shire Publications, 1986

ISBN

0852637888

Descrizione fisica

64 p. : ill. ; 21 cm

Collana

Shire Egyptology ; 2

Disciplina

299.31

Soggetti

Divinità egiziane

Mitologia egiziana

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

2.

Record Nr.

UNIPARTHENOPE000035594

Autore

Lechner, Norbert

Titolo

Heating, cooling, lighting : sustainable design strategies towards net zero architecture / Norbert Lechner, Patricia Andrasik

Pubbl/distr/stampa

Hoboken, NJ, : Wiley, 2022

Titolo uniforme

Heating, cooling, lighting : sustainable design strategies towards net zero architecture

ISBN

9781119585749

Edizione

[5. ed]

Descrizione fisica

xix, 807 p., [4] carte di tav. : ill. ; 28 cm

Altri autori (Persone)

Andrasik, Patricia

Disciplina

697

Collocazione

P1 697-H/2

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia



3.

Record Nr.

UNINA9910815844003321

Autore

Berger Ron <1954->

Titolo

Learning that lasts : challenging, engaging, and empowering students with deeper instruction / / Ron Berger, Libby Woodfin, Anne Vilen ; foreword by Jal Mehta ; Director of Video Production, David Grant

Pubbl/distr/stampa

San Francisco, CA : , : Jossey-Bass & Pfeiffer Imprints, Wiley, , [2016]

©2016

ISBN

1-119-25354-3

1-119-25352-7

Edizione

[First edition.]

Descrizione fisica

1 online resource (427 p.)

Disciplina

371.102

Soggetti

Effective teaching

Motivation in education

Engagement (Philosophy)

Classroom management

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Note generali

Description based upon print version of record.

Nota di bibliografia

Includes bibliographical references and index.

Nota di contenuto

Planning and Delivering Lessons that Challenge, Engage, and, Empower -- Laying the Foundation for Deeper Learning with Literacy -- Creating Scientists and Historians -- Reimagining Math Instruction -- Teaching in and through the Arts -- Differentiating Instruction.