| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990006606850403321 |
|
|
Autore |
Corrado, Sebastiano |
|
|
Titolo |
I sistemi elettorali nei paesi della Comunità Europea : sistemi elettorali nazionali e per le elezioni europee / Sebastiano Corrado |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA990000003960403321 |
|
|
Autore |
Buzzi Ferraris, Guido |
|
|
Titolo |
Analisi ed identificazione di modelli / Guido Buzzi Ferraris. |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
In testa al front.: Istituto di chimica industriale. Facoltà di ingegneria del Politecnico di Milano |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNISA990001529040203316 |
|
|
Autore |
DORNSEIFF, Franz |
|
|
Titolo |
Echtheitsfragen Antik-Griechischer Literatur / Franz Dornseiff |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Berlin : De Gruyter, 1939 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
4. |
Record Nr. |
UNISA990003561260203316 |
|
|
Autore |
NIETO-GARRIDO, Eva |
|
|
Titolo |
European administrative law in the constitutional treaty / Eva Nieto-Garrido & Isaac Martín Delgado |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Oxford and Portland, Oregon : Hart, 2007 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Modern studies in European law ; 12 |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Diritto amministrativo - Paesi dell'Unione europea |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Record Nr. |
UNISALENTO991001542489707536 |
|
|
Autore |
Gilbert, Sandra M. |
|
|
Titolo |
The madwoman in the attic : the woman writer and the nineteenth-century literary imagination / Sandra M. Gilbert and Susan Gubar |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
New Haven : Yale University Press, 2000 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[2. ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Scrittrici inglesi - Storia e critica |
Letteratura inglese - Opere femminili - Aspetti psicologici |
Donna nella letteratura inglese - Storia e critica |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references and index. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Record Nr. |
UNINA9910688351803321 |
|
|
Autore |
Bergmüller Claudia |
|
|
Titolo |
Quality and Impact in Global Education : Empirical and Conceptual Perspectives for Planning and Evaluation / / Claudia Bergmüller, Susanne Höck, Bernward Causemann, Jean-Marie Krier, Eva Quiring |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[1st, New ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (220 p.) |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Erziehungswissenschaft und Weltgesellschaft ; 14 |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Evaluation |
Entwicklungspolitik |
Bildung für Nachhaltige Entwicklung |
BNE |
sustainable development goals |
Empirische Bildungsforschung |
Medien- und Umweltpädagogik |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
For several years now, the demand for increased impact orientation has also affected the field of Global Education (GE) / Development Education and Awareness Raising (DEAR). In this context, a vivid discussion is still ongoing regarding what can be considered an ›impact‹ in GE/DEAR and how these impacts can be analysed. Both questions are dealt with within the scope of the research project ›Impacts and methods of impact monitoring in development education and awareness raising‹, which was financed by the German Federal Ministry for Economic Cooperation and Development (BMZ) and which is to be presented in this volume. Against the backdrop of the empirical findings of this research project, this publication shows which effects can be targeted in the planning and evaluation of GE-/DEAR-projects and which contextual conditions can influence their effectiveness. |
|
|
|
|
|
|
|
| |