| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNISA990003411940203316 |
|
|
Autore |
CARPENTIERI, Claudio |
|
|
Titolo |
Imprese in contabilità semplificata : contribuenti minimi, nuove iniziative produttive, IRAP, studi di settore, obblighi contabili / Claudio Carpentieri, Annibale Dodero, Andrea Trevisani |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
[Milanofiori Assago] : IPSOA, 2009 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Temi di reddito d'impresa ; 11 |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
DODERO, Annibale |
TREVISANI, Andrea |
|
|
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNISA996389401303316 |
|
|
Autore |
Bond Sampson <1617 or 1618-> |
|
|
Titolo |
Arme, arme, or, The souldiers alarum for Ireland [[electronic resource] : a sermon preached before the Honorable Sir Hardresse Waller (commander in chiefe of all the forces in the West) his captains, officers, and souldiers, the 9th of September 1649 at Pendennis Castle, in the county of Cornwall, wherein, three things are debated, 1. Whether war in generall be repugnant to Gospell-privileges. 2. Whether the war of England in particular, especially in the late actings, will stand with Gospell-holinesse. 3. Whether the pretences of those, which refused to relieve Ireland, be consonant with Gods truth /] / by Sampson Bond rector of Mougon and Martyn, in Meneage in said county |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
London, : Printed for Francis Leach, 1650 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
War - Religious aspects - Christianity |
Ireland History 1649-1660 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Reproduction of original in: John Rylands University Library of Manchester. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
|
|
|
|
| |