|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNISA990002974370203316 |
|
|
Titolo |
Valutazione e qualità della didattica universitaria : le prospettive nazionali e internazionali / a cura di Raffaella Semeraro ; [saggi di C. Amplatz ... et al.] |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Milano : F. Angeli, copyr. 2006 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Ricerche sperimentali , 1, Monografie sull'educazione ; 10 |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Università - Didattica - Valutazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
II.4. 3685 (Presso Direzione) |
II.4. 3685a (Presso Direzione) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Nella pagina contro il front.: Università degli studi di Padova, Dipartimento di scienze dell'educazione |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA9910787340603321 |
|
|
Autore |
Stephany Kathleen |
|
|
Titolo |
CULTIVATING EMPATHY [[electronic resource]] |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Sharjah, : Bentham Science Publishers, 2015 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (194 p.) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Health care administration |
Patient care -- Administration |
Patient care -- Methods |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Description based upon print version of record. |
|
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Title; EUL; Dedication; Contents; About the Author; Foreword; Preface; Acknowledgements; Chapter 01; Chapter 02; Chapter 03; Chapter 04; Chapter 05; Chapter 06; Chapter 07; References; Glossary; Appendix; Index |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
Cultivating Empathy is perfect for any student or practicing health care professional who has felt that there was an absence of rapport when interacting with clients or patients and their families. Readers will gain awareness about human and emotional aspects of patient care, which will hopefully make a positive contribution to their professional practice. |
|
|
|
|
|
|
|