1.

Record Nr.

UNISA990000343330203316

Autore

LAUBENBACHER, Reinhard

Titolo

Mathematical expeditions : chronicles by the explorers / Reinhard Laubenbacher, David Pengelley

Pubbl/distr/stampa

New York [etc.] : Springer, copyr.1999

ISBN

0-387-98433-X

Descrizione fisica

X, 275 p. : ill. ; 24 cm

Collana

Undergraduate Texts in Mathematics

Altri autori (Persone)

PENGELLEY, David

Disciplina

510.9

Soggetti

Matematica - Storia - Fonti

Collocazione

510.9 LAU

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia



2.

Record Nr.

UNINA9910472852203321

Autore

Esperti, Crescenzio

Titolo

Memorie storiche della città di Caserta / Don Crescenzio Esperti

Pubbl/distr/stampa

Caserta, : Edizioni Pacifico libri, 2014

ISBN

978-88-902886-6-1

Descrizione fisica

XL, 276 p. ; 23 cm

Locazione

FARBC

Collocazione

SEZ.NA B 3671

Lingua di pubblicazione

Italiano

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Nota di bibliografia

Da pagina VII a pagina XXXVII: Crescenzio Esperti : Biografia e bibliografia / Pietro Di Lorenzo e Ilario Valdelli

3.

Record Nr.

UNINA9910679634503321

Autore

Senker Cath

Titolo

ASOS

Pubbl/distr/stampa

Wayland

ISBN

0-7502-8551-6

Descrizione fisica

1 online resource (33 p.)

Collana

Big Business

Disciplina

381.14206541

Soggetti

Fashion merchandising

Teleshopping

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Sommario/riassunto

This title takes an indepth look at ASOS and the business behind on of the most well-known and exciting online clothing retailers today. We



cover how ASOS came into being, the successes and failures over the years, key facts about the industry and their impact on the global market. Readers will learn about branding and the business world with Business Matters features. Each one looks at a different aspect of business and explains it in a clear and concise way for young readers to follow. Key features give information about the Brains Behind the Brand, bringing to the forefront those who run ASOS today and those who have helped build the business in the past. Ideal for budding young entrepreneurs with an eye for opportunity! A brilliant read for readers keen to find out how the business behind the brand works. Other titles in the series include; Manchester United, YouTube, Virgin, Heinz and Topshop.