| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNISA990000207340203316 |
|
|
Autore |
International workshop PSLS'95 : 1995 |
|
|
Titolo |
Parallel symbolic languages and systems : International workshop PSLS'95 : Beaune, France, October 2-4, 1995 : proceedings / Takayasu Ito ... [et al.] (eds.) |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Berlin [etc.] : Springer-Verlag copyr 1996 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Lecture notes in computer science ; 1068 |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA990004927070403321 |
|
|
Autore |
Millas Vallicrosa, José M. |
|
|
Titolo |
Las traducciones orientales en los manuscritos de la biblioteca catedral de Toledo / por José M. Millás Vallicrosa |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Madrid, : Consejo superior de investigaciones cientificas, 1942 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Obra laureada con el "Premio Francisco Franco", 1941 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNINA9910813513603321 |
|
|
Autore |
Brunsell Eric |
|
|
Titolo |
Engaging minds in science and math classrooms : the surprising power of joy / / Eric Brunsell, Michelle A. Fleming ; edited by Michael F. Opitz & Michael P. Ford |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Alexandria, Virginia : , : ASCD, , [2014] |
|
�2014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
1-4166-1814-7 |
1-4166-1813-9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (vi, 65 pages) : illustrations |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Science - Study and teaching (Elementary) |
Mathematics - Study and teaching (Elementary) |
Science - Study and teaching (Middle school) |
Mathematics - Study and teaching (Middle school) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Description based upon print version of record. |
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references and index. |
|
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Cover; Title Page; Copyright Page; Table of Contents; Acknowledgments; Introduction; CHAPTER 1: Understanding Joyful Learning in Science and Math; CHAPTER 2: Evaluating and Assessing Joyful Learning; CHAPTER 3: Implementing Joyful Learning in Science and Math; CHAPTER 4: Using Joyful Learning to Support Education Initiatives; References; Index; About the Authors; About the Editors |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
This book is brimming with ideas and activities that are aligned with standards and high expectations to engage and motivate all learners in STEM classrooms. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Record Nr. |
UNISALENTO991003195869707536 |
|
|
Titolo |
Guida amministrativa, ossia Commento della legge comunale e provinciale (testo unico 10 febbraio 1889, n. 5921) e del regolamento per l'esecuzione della legge medesima, approvato con Regio decreto 10 giugno 1889, n. 6107, con riferimento a tutte le altre leggi amministrative / compilazione di Astengo Carlo ... [et al.] |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Roma : Tip. di L. Cecchini, 1889 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
Astengo, Carlo, <1835-1917> |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Amministrazione comunale - Regolamento - Italia |
Amministrazione provinciale - Regolamento - Italia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
| |