| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910467609503321 |
|
|
Autore |
Lynch Cathal |
|
|
Titolo |
Building belonging : a systematic approach to school improvement and emotional wellbeing / / Cathal Lynch |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Melton, Woodbridge : , : John Catt Educational Ltd, , 2019 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (208 pages) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
School improvement programs |
Students - Mental health |
Well-being |
Electronic books. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNIORUON00411666 |
|
|
Autore |
GARREAUD, L. |
|
|
Titolo |
Causeries sur le origines et sur le Moyen Age littéraries de la France / par L. Garreaud |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Letteratura francese - Storia - Medioevo |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
| |