| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990002583960403321 |
|
|
Titolo |
Numerical recipes example book (Pascal) / edited by William T. Vetterling [et al.]. |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Cambridge : Cambridge University press, 1990 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[rev. ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
V-D-51 |
14 AE-111 |
02 47 E 20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNIORUON00044535 |
|
|
Autore |
MILLER, Lloyd |
|
|
Titolo |
Music and song in Persia : The art of Avaz / Lloyd Miller |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Richmond, : Curzon Press, 1999 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
XXIV, 360 p., p. di tav. : ill. ; 24 cm |
|
|
|
|
|
|
Classificazione |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNINA9911028643503321 |
|
|
Autore |
Saman Halgamuge |
|
|
Titolo |
The 9th International Conference on Advances in Construction Machinery and Vehicle Engineering : Icacmve 2024 |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Singapore : , : Springer, , 2025 |
|
©2026 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[1st ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (1744 pages) |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Lecture Notes in Mechanical Engineering Series |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
PengYan |
ZhaoDingxuan |
BianYongming |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
This open access book presents the proceedings of the 9th |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
International Conference on Advances in Construction Machinery and Vehicle Engineering (ICACMVE 2024), highlighting the latest advancements and innovative practices in the field. |
|
|
|
|
|
| |