1.

Record Nr.

UNIORUON00324419

Autore

TENBRINK, Thora

Titolo

Space, time, and the use of language : an investigation of relationships / Thora Tenbrink

Pubbl/distr/stampa

Berlin ; New York, : Walter de Gruyter, 2007

ISBN

978-31-10-19520-0

Descrizione fisica

viii, 345 p. : ill. ; 24 cm

Disciplina

415

Soggetti

GRAMMATICA COMPARATIVA

SPAZIO E TEMPO NEL LINGUAGGIO

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

2.

Record Nr.

UNIPARTHENOPE000036384

Autore

Cogdell, J.R

Titolo

Foundations of electrical engineering / J.R. Cogdell

Pubbl/distr/stampa

New Jersey, : Prentice Hall, 1999

Titolo uniforme

Foundations of electrical engineering

ISBN

013-092701-5

Edizione

[2 ed.]

Descrizione fisica

XVI, 944 p. : ill. ; 28 cm

Disciplina

621.3815

Collocazione

P1 621-F/21

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia



3.

Record Nr.

UNINA9910968980303321

Titolo

Language planning and policy in Africa / / edited by Richard B. Baldauf Jr and Robert B. Kaplan

Pubbl/distr/stampa

Clevedon ; ; Buffalo, : MultilinguaL Matters Ltd., c2004-

ISBN

9786610739356

9781280739354

1280739355

9781853597268

1853597260

Edizione

[1st ed.]

Descrizione fisica

v. <1   > : maps

Collana

Language planning and policy

Altri autori (Persone)

BaldaufRichard B. <1943->

KaplanRobert B

Disciplina

306.44/968

Soggetti

Language planning - Africa, Southern

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Note generali

Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph

Nota di bibliografia

Includes bibliographical references.

Nota di contenuto

Vol. 1. Botswana, Malawi, Mozambique and South Africa --

Sommario/riassunto

This volume covers the language situation in Botswana, Malawi, Mozambique and South Africa explaining the linguistic diversity, the historical and political contexts and the current language situation, including language-in-education planning, the role of the media, the role of religion, and the roles of non-indigenous languages. The authors are indigenous and have been participants in the language planning context.