1.

Record Nr.

UNINA990000640730403321

Autore

Ferguson, Francis

Titolo

Architecture, cities and the systems approach / Francis Ferguson

Pubbl/distr/stampa

New York : George Braziller, 1975

Descrizione fisica

168 p. ; 26 cm

Collana

Planning and cities

Locazione

DINST

FARBC

DARST

Collocazione

01 FA 2091

01 FA 2091BIS

URB.LE B 2389

19.598

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia



2.

Record Nr.

UNISALENTO991003553359707536

Autore

Rollinat, Maurice

Titolo

Choix de poésies / Maurice Rollinat

Pubbl/distr/stampa

Paris : Bibliothèque Charpentier : E. Fasquelle, 1926

Descrizione fisica

284 p. : ill. ; 19 cm

Collana

Bibliothèque Charpentier

Disciplina

841.8

Lingua di pubblicazione

Francese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

3.

Record Nr.

UNINA9910966288603321

Autore

Feng, Shengli

Titolo

三一语法:结构·功能·语境——初中级汉语语法点教学指南

Pubbl/distr/stampa

BeiJing : , : PEKING UNIVERSITY PRESS, , 2015

©2015

Edizione

[1st ed.]

Descrizione fisica

1 online resource (249 pages)

Altri autori (Persone)

Shi, Chunhong

Soggetti

Chinese language - Grammar

Chinese language - Study and teaching

Lingua di pubblicazione

Cinese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Nota di contenuto

Intro -- 内封_无出血 -- 前言_无出血 -- ML_无出血 -- 正文_无出血.

Sommario/riassunto

The book '三一语法' by Feng Shengli and Shi Chunhong presents a comprehensive framework for teaching Chinese as a second language, integrating three core dimensions: sentence structure, functional roles, and typical contexts. This trinitarian grammar system aims to bridge



the gap between form and function in language teaching, emphasizing the importance of context in understanding and applying grammatical structures. It is designed for teachers and students of Chinese, providing a systematic approach to grammar that is both theoretically significant and practically valuable. The book draws on extensive research and teaching experience to offer insights into effective language acquisition and instruction.