| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990000640730403321 |
|
|
Autore |
Ferguson, Francis |
|
|
Titolo |
Architecture, cities and the systems approach / Francis Ferguson |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
New York : George Braziller, 1975 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
01 FA 2091 |
01 FA 2091BIS |
URB.LE B 2389 |
19.598 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNISALENTO991003553359707536 |
|
|
Autore |
Rollinat, Maurice |
|
|
Titolo |
Choix de poésies / Maurice Rollinat |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Paris : Bibliothèque Charpentier : E. Fasquelle, 1926 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNINA9910966288603321 |
|
|
Autore |
Feng, Shengli |
|
|
Titolo |
三一语法:结构·功能·语境——初中级汉语语法点教学指南 |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
BeiJing : , : PEKING UNIVERSITY PRESS, , 2015 |
|
©2015 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[1st ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (249 pages) |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Chinese language - Grammar |
Chinese language - Study and teaching |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Intro -- 内封_无出血 -- 前言_无出血 -- ML_无出血 -- 正文_无出血. |
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
The book '三一语法' by Feng Shengli and Shi Chunhong presents a comprehensive framework for teaching Chinese as a second language, integrating three core dimensions: sentence structure, functional roles, and typical contexts. This trinitarian grammar system aims to bridge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
the gap between form and function in language teaching, emphasizing the importance of context in understanding and applying grammatical structures. It is designed for teachers and students of Chinese, providing a systematic approach to grammar that is both theoretically significant and practically valuable. The book draws on extensive research and teaching experience to offer insights into effective language acquisition and instruction. |
|
|
|
|
|
| |