1.

Record Nr.

UNINA9910294053703321

Autore

Pansini, Saverio

Titolo

Il museo che non c'è : percorsi didattici possibili nell'area dell'arte e del disegno attraverso lo strumento virtuale / Saverio Pansini

Pubbl/distr/stampa

Bari : Edizioni B.A. Graphis, 2005

ISBN

88-7581-015-X

Descrizione fisica

IX, 127 p. : ill. ; 24 cm

Collana

Tecnologie didattiche ; 2

Disciplina

707

Locazione

FLFBC

Collocazione

ART.FI B 520

Lingua di pubblicazione

Italiano

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia



2.

Record Nr.

UNIORUON00072036

Autore

el-ANDALUSY, Abderrahman

Titolo

La parure des cavaliers et l'insigne des preux / 'Aly Ben 'Abderrahman Ben Hodeil el Andalusy ; Traduction francaise précédée d'une étude sur les sources des hippiatres arabes et accompagnée d'appendices critiques sur l'histoire du Pur-Sang, de l'equitation et des sports hippiques arabes, en Maghreb et en Orient par Louis Mercier

Pubbl/distr/stampa

Paris, : Geuthner, 1924

Descrizione fisica

xv, 502 p., c. di tav. : ill. ; 28 cm

Classificazione

ARA XIV

Soggetti

CAVALLI ARABI

Lingua di pubblicazione

Francese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

3.

Record Nr.

UNINA9910812608003321

Autore

Thain Greg <1954->

Titolo

Store wars : the worldwide battle for mindspace and shelfspace, online and in-store / / Greg Thain and John Bradley

Pubbl/distr/stampa

Chichester, West Sussex, U.K., : Wiley, 2012

ISBN

9786613862174

9781119207832

1119207835

9781283549721

1283549727

9781118374245

111837424X

9781118374818

1118374819

Edizione

[2nd ed.]

Descrizione fisica

1 online resource (310 p.)

Altri autori (Persone)

BradleyJohn <1957->

Disciplina

381./1

Soggetti

Retail trade

Marketing

Consumer goods



Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Note generali

Description based upon print version of record.

Nota di bibliografia

Includes bibliographical references and index.

Nota di contenuto

Shifting of power in the value chain -- Differences between manufacturers and retailers -- The fragility of a marketing orientation -- Retailers and the marketing concept -- The battle for mindspace and shelfspace -- The battle for mindspace -- The battle for shelfspace -- Creating a sustainable retail differential advantage -- Private label -- Trade marketing -- Internationalisation and emerging markets -- E-retailing -- The new order and its challenges.

Sommario/riassunto

The sequel to the highly successful Store Wars: the battle for mindspace and shelfspace published in 1995. The new edition will retain all the strengths of the old book including a comprehensive and complex approach to the consumer & retail market and the interaction between FMCG retailers and manufacturers. The book will be thoroughly revised and updated and will consist of 4 main parts:A section on leading FMCG companies and brands (such as Coke, P&G, Unilever, Nestle, L'Oreal etc.), their marketing and branding strategies in the western markets (USA, Western Europe: UK, Franc