|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990005643920403321 |
|
|
Autore |
Fränger, Wilhelm <1890-1964> |
|
|
Titolo |
The millennium of Hieronymus Bosch / outlines of a new interpretation by Wilhelm Fränger ; translated by Eithne Wilkins and Ernst Kaiser |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
New York : Hacker Art Books, 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
XI, 164 p., 27 tav. : ill. ; 29 cm |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA9910810666903321 |
|
|
Autore |
Alford Betty J |
|
|
Titolo |
Leading academic achievement for English language learners : a guide for principals / / Betty J. Alford, Mary Catherine Nino |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Thousand Oaks, Calif., : Corwin, c2011 |
|
Thousand Oaks, California : , : Corwin, , [2011] |
|
�2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
1-4522-3747-6 |
1-4833-5031-2 |
1-4522-2402-1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (xiv, 148 pages) : illustrations |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
English language - Study and teaching - Foreign speakers |
Multilingualism in children |
Educational leadership |
School principals |
Academic achievement |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|