|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910752200503321 |
|
|
Autore |
Naigeon, Jacques-André <1738-1810> |
|
|
Titolo |
Il militare filosofo : obiezioni sulla religione rivolte a padre Malebranche / Jacques-André Naigeon, Paul-Henri Thiry d'Holbach ; a cura di Mario Cosenza |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Milano ; Udine, : Mimesis, 2023 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Mimesis. Filosofia/Scienza ; 36 |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
Holbach, Paul Henri : Dietrichbaron d' |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA9910782180303321 |
|
|
Autore |
Calhoun Emily |
|
|
Titolo |
Teaching beginning reading and writing with the picture word inductive model [[electronic resource] /] / Emily F. Calhoun |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Alexandria, Va., : Association for Supervision and Curriculum Development, c1999 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
1-4166-0427-8 |
1-280-92830-1 |
9786610928309 |
0-87120-337-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Language arts (Primary) |
Reading (Primary) |
Reading - Phonetic method |
English language - Composition and exercises - Study and teaching (Primary) |
Pictures in education |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
"ASCD stock number 199025"--T.p. verso. |
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references. |
|
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Glimpsing the model in kindergarten and 2nd grade -- Describing the picture word inductive model -- Using the model in a language arts unit -- Designing multidimensional reading and writing instruction -- Getting started in your classroom or school -- Working with older beginning readers. |
|
|
|
|
|
|
|
| |