| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNISANNIOBVEE054089 |
|
|
Autore |
Florus, Lucius Annaeus |
|
|
Titolo |
ÂL. Annaei Flori ÂRerum Romanarum libri quatuor, annotationibus, in usum studiosae juventutis, instar commentarii illustrati. Auctore Johanne Min-Ellio. Quibus accedunt excerptiones chronologicae, ad Flori historias accommodatae: additus denique L. Ampelius ex bibliothecâ Salmasii |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Roterodami : typis Regneri Leers, 1698 |
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
\24!, 405, \99! p. : front. calcogr. ; 12º |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Marca non controllata (Allegoria del pensiero, donna con fiamma in testa poggiata a libri: Pressa resurget. RL) sul front |
Segn.: *¹² A-X¹² |
L'ultima c. bianca |
Tit. del front. calcogr.: L.Annaeus Florus cum notis selectissimis Ioh. Min-ellij addidit Lucium Ampelium. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNINA9910709554503321 |
|
|
Autore |
White Vanda R |
|
|
Titolo |
National Voluntary Laboratory Accreditation Program 1994 directory / / Vanda R. White |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Gaithersburg, MD : , : U.S. Dept. of Commerce, National Institute of Standards and Technology, , 1994 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
NIST special publication ; ; 810-1994 |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
1994. |
Contributed record: Metadata reviewed, not verified. Some fields updated by batch processes. |
Title from PDF title page. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNIORUON00154796 |
|
|
Autore |
KUNIKIDA Doppo |
|
|
Titolo |
Unmeironsha . Jonan = The man of fate . Evils of women / Kunikida Doppo ; Honma Kenshiro eiyaku |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Classificazione |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
LETTERATURA GIAPPONESE - NARRATIVA - SEC. XX |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
4. |
Record Nr. |
UNINA9910823539903321 |
|
|
Autore |
Hoch Matthew <1975-> |
|
|
Titolo |
Voice secrets : 100 performance strategies for the advanced singer / / Matthew Hoch, Linda Lister |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Lanham, Maryland : , : Rowman & Littlefield, , 2016 |
|
©2016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (283 p.) |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Music Secrets for the Advanced Musician |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Singing - Instruction and study |
Singing - Vocational guidance |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references and index. |
|
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Contents; Foreword; Preface; Acknowledgments; CHAPTER 1. Vocal Technique; CHAPTER 2. Musicianship; CHAPTER 3. Vocal Health; CHAPTER 4. Practice Strategies; CHAPTER 5. Language and Diction; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAPTER 6. Singing Classical Genres (and Singing Them Well); CHAPTER 7. Singing CCM (Nonclassical) Styles; CHAPTER 8. Stage Presence; CHAPTER 9. Business Tips; Epilogue. Knowing When to Shut Up (or Secret 101); Anthologies; Anthologies; Index; About the Authors |
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
Matthew Hoch and Linda Lister examine all aspects of singing, including nontechnical matters, such as auditioning, performance anxiety, score preparation, practice performance tips, business etiquette, and many other important topics for the advanced singer. Voice Secrets provides singers with a quick and efficient path to significant improvement, both technically and musically. It is the perfect resource for advanced students of singing, professional performers, music educators, and avid amateur musicians. |
|
|
|
|
|
|
|
| |