1.

Record Nr.

UNINA990005280210403321

Titolo

Il Vangelo di Luca / di Heinz Schürmann

Pubbl/distr/stampa

Brescia : Paideia, c1983

Descrizione fisica

v. ; 23 cm

Collana

Commentario teologico del Nuovo Testamento

Disciplina

225.7

Locazione

FLFBC

Collocazione

225.7 COM 1 (3.1)

Lingua di pubblicazione

Italiano

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Nota di contenuto

1.: Testo greco e traduzione, commento ai capp. 1,1-9,50

2.

Record Nr.

UNISA996392567703316

Titolo

Lazarillo, or, The excellent history of Lazarillo de Tormes, the witty Spaniard [[electronic resource] ] : both parts / / the first part translated by David Rowland ; and the second gather'd out of the chronicles of Toledo by Jean de Luna, and done into English by the same author

Pubbl/distr/stampa

London, : Printed for Eliz. Hodgkinson, 1677

Descrizione fisica

[336] p

Altri autori (Persone)

LunaJuan de <b. ca. 1585.>

RowlandDavid <fl. 1569-1586.>

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Note generali

Running title: The Spaniards life.

Pt. 2 has special t.p.: The pursuit of the history of Lazarillo de Tormes / by Jean de Luna. London : Printed by Richard Hodgkinson, 1672.

Dedication signed: James Blakeston.



Reproduction of original in the Huntington Library.

Sommario/riassunto

eebo-0113

3.

Record Nr.

UNINA9910705606603321

Autore

Zelazo Philip David

Titolo

Executive function: implications for education / / authors: Philip David Zelazo, Clancy B. Blair, Michael T. Willoughby

Pubbl/distr/stampa

[Washington, D.C.] : , : U.S. Department of Education, Institute of Education Sciences, , [2017?]

Descrizione fisica

1 online resource (142 pages) : color illustrations

Soggetti

Executive ability in children

Learning disabled children - Education

Educational psychology

Lingua di pubblicazione

Inglese

Formato

Materiale a stampa

Livello bibliografico

Monografia

Note generali

"NCER 2017-2000."

Nota di bibliografia

Includes bibliographical references (pages 82-135).