| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910704124503321 |
|
|
Autore |
Epstein Kenneth I. |
|
|
Titolo |
A Bayesian method for evaluating trainee proficiency / / Kenneth I. Epstein and Frederick H. Steinheiser, Jr |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Alexandria, VA : , : U. S. Army Research Institute for the Behavioral and Social Sciences, , September 1978 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (5 unnumbered pages, 32 pages) : illustrations |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Bayesian statistical decision theory |
Comprehension - Testing |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Title from title screen (viewed Dec. 16, 2015). |
"September 1978." |
"Unit Training & Evaluation Systems Technical Area." |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNIORUON00312662 |
|
|
Autore |
STRYJKOWSKI, Julian |
|
|
Titolo |
Pozegnanie z Italia / Julian Stryjkowski |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNINA9910143529303321 |
|
|
Titolo |
Ethnobotany research and applications |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Honolulu, HI, : Ethnobotany Program, University of Hawai'i at Manoa, [2003]- |
|
Tbilisi, Georgia, : Department of Ethnobotany, Institute of Botany, Ilia State University |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Ethnobotany |
Plants, Medicinal |
ethnobotany |
Hawaiians - Ethnobotany |
Periodicals. |
Hawaii |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Periodico |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Refereed/Peer-reviewed |
Title from issue contents screen (publisher Web site, viewed Sept. 26, 2005). |
|
|
|
|
|
|
|
| |