|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910568241603321 |
|
|
Autore |
Lu Xiaoli |
|
|
Titolo |
Novice mathematics teachers' professional learning : a multi-case study in Shanghai / / Xiaoli Lu |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Wiesbaden, Germany : , : Springer Spektrum, , [2022] |
|
©2022 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
9783658372361 |
9783658372354 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (212 pages) |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Perspektiven der Mathematikdidaktik |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Mathematics teachers - Training of |
Mathematics - Study and teaching |
Teachers - Training of |
Formació del professorat |
Professors de matemàtica |
Llibres electrònics |
Xangai (Xina) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references (pages 185-199). |
|
|
|
|
|