|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910455057203321 |
|
|
Autore |
McCarty T. L |
|
|
Titolo |
A place to be Navajo [[electronic resource] ] : Rough Rock and the struggle for self-determination in indigenous schooling / / Teresa L. McCarty ; with photographs by Fred Bia |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Mahwah, N.J., : Lawrence Erlbaum Associates, 2002 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
1-135-65158-2 |
9786612324352 |
1-282-32435-7 |
1-4106-0250-8 |
0-8058-3761-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Sociocultural, political, and historical studies in education |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Navajo Indians - Education |
Navajo Indians - Ethnic identity |
Electronic books. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references (p. 201-213) and indexes. |
|
|
|
|
|