|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA9910367724403321 |
|
|
Autore |
Amatori Gianluca |
|
|
Titolo |
Cornici pedagogiche per la formazione docente : il ruolo dell'insegnante di sostegno nella co-costruzione di contesti inclusivi / / Gianluca Amatori |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Milan, Italy : , : FrancoAngeli, , [2019] |
|
©2019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (160 pages) : PDF, digital file(s) |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Traiettorie inclusive - Open Access ; ; 7 |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Education - Teacher training |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references. |
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
The volume reviews the fundamental issues of teacher training, especially about the support teacher, to re-establish new coordinates for the co-construction of inclusive class contexts. |
|
|
|
|
|
|
|