| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990000866070403321 |
|
|
Autore |
Enns, Richard H. |
|
|
Titolo |
Nonlinear physics with maple for scientists and engineers / R. H. Enns, G. McGuire |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Boston : Birkhauser, 1997 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNISA996390728803316 |
|
|
Autore |
Grant Alexander <fl. 1676.> |
|
|
Titolo |
Clarissimis, generosis ac summam spem præsentibus Dominis D. Davidi Haliburton Baroni de Pitcurr: et D. Ioanni Nevoy D. de Nevoy [[electronic resource] ] : antiquarum familiarum principibus, heroicorum animorum virtutibus fulgentibus, sub eodem quondam vexillo philosophico militantibus, nunc patronis omnium honorum titulis condecorandis, & in æternum suspiciendis. Theses hasce observationes philosophicas, quarum publica instituetur dissertatio Andreapoli ad diem Julii (horis & loco solitis) adolescentes Collegii Leonardini alumni ad lauream magisterialem quadriennii laboris mercedem aspirantes observantiæ ergo D.D.C.Q. Alexander Grant præses. . |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
[Edinburgi, : excudebant Georgius Swintoun, & Jacobus Glen, M.DC.LXXVI. [1676]] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Caption title. |
Imprint from colophon. |
Caption title on A1v reads: "Theses philosophicæ"; caption title on A4v reads: "Observationes candidatorum in librum nuper editum cui titulus est idea physiologiæ peripateticæ et anatomes Cartesianismi". |
Signatures: A-B⁴. |
Reproduction of original in the Edinburgh University Library, Edinburgh, Scotland. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sommario/riassunto |
|
|
|
|
|
| |