| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Record Nr. |
UNINA990000522040403321 |
|
|
Titolo |
Fuzzy logic / edited by J.F. Baldwin |
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Chichester - New York : Wiley, 1996 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[1° edz] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Locazione |
|
|
|
|
|
|
Collocazione |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
2. |
Record Nr. |
UNISOBSOB020414 |
|
|
Autore |
Baccolini, Raffaella |
|
|
Titolo |
Tradition, Identity, Desire : Revisionist Strategies in H.D's Late Poetry / Raffaella Baccolini |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
|
|
|
|
|
Collana |
|
Biblioteca del dipart . di lingue |
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Record Nr. |
UNINA9910961689403321 |
|
|
Titolo |
Risks and opportunities : synthesis of studies on adolescence / / Michele D. Kipke, editor |
|
|
|
|
|
|
|
Pubbl/distr/stampa |
|
|
Washington, D.C., : National Academy Press, c1999 |
|
|
|
|
|
|
|
ISBN |
|
9780309172462 |
0309172462 |
9780309516242 |
0309516242 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Edizione |
[1st ed.] |
|
|
|
|
|
Descrizione fisica |
|
1 online resource (97 p.) |
|
|
|
|
|
|
Altri autori (Persone) |
|
|
|
|
|
|
Disciplina |
|
|
|
|
|
|
Soggetti |
|
Adolescence - United States |
Teenagers - United States - Social conditions |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lingua di pubblicazione |
|
|
|
|
|
|
Formato |
Materiale a stampa |
|
|
|
|
|
Livello bibliografico |
Monografia |
|
|
|
|
|
Note generali |
|
Description based upon print version of record. |
|
|
|
|
|
|
Nota di bibliografia |
|
Includes bibliographical references. |
|
|
|
|
|
|
Nota di contenuto |
|
Introduction -- Adolescence: a time of opportunity and risk -- Supporting adolescents with social institutions -- Addressing challenges and promoting the healthy development of adolescents -- Adolescents taking their place in the world -- Implications for research and linking research to policy and practice. |
|
|
|
|
|
|
|
| |